Super de Boer visualiseert winactie via social media landkaart

social media landkaart SuperKrassen Super de Boer

De SuperKrassen actie bij Super de Boer is begonnen. Bij elke 10 euro krijg je een kraskaart en daarmee een kans van 1 op 4 om iets te winnen. Van auto’s tot theezakjes. Hartstikke leuk, maar leuker voor een social media blog als deze, is de social media landkaart die vandaag is gelanceerd om de prijswinnaars letterlijk in kaart te brengen. En geheel in de lijn van de actie… Zet je jezelf op de social media landkaart, dan maak je wederom kans op nog eens extra prijzen. Meedoen kan via Hyves, Twitter of Facebook.

Social Media Landkaart

SuperKrassenDe social media landkaart, te vinden op www.superkrassen.nl, toont alle Super de Boer vestigingen en daartussen publieke berichtjes die zijn geplaatst door prijswinnaars via Hyves, Twitter of Facebook. Prijswinnaars worden opgeroepen via social media te delen dat ze een prijs hebben gewonnen. In dat bericht dient dan het woord “superkrassen” (of “#superkrassen” in Twitter) te worden opgegeven EN een locatie worden meegegeven.

Locatie informatie, ook zonder GPS

Voorbeeld Facebook zonder GPSLocatie informatie betekent bij deze kaart niet dat je een smartphone met GPS moet bezitten om op de social media landkaart te komen. Als je geen GPS hebt, wat bijvoorbeeld ook het geval is wanneer je vanaf je computer wilt meedoen, kan je je locatie via tekst opgeven. In Hyves kan dat in het speciaal daarvoor toegewezen veld “Waar” en in Twitter en Facebook kan dat door het bericht te eindigen met “Locatie: Utrecht”. Bijvoorbeeld: ” Ik heb net een koelkast gewonnen met de superkrassen actie van Super de Boer! Locatie: Lunteren”.
Via geocoding worden op de social media landkaart vervolgens de coördinaten van deze locatie opgezocht. Je kunt dus je plaatsnaam invullen, maar als je nog exacter wilt zijn dan zou je ook kunnen schrijven: “Locatie: Dorpstraat 4, Lunteren”.

“Deze social media actie is uniek in de supermarktwereld”, stelt Gaby Casteelen, Manager Communicatie & PR bij Super de Boer. “Wij brengen hiermee real-time in beeld waar in Nederland tijdens onze SuperKrassen-campagne de prijzen vallen. Doordat wij de winkans van 1 op 4 kunnen garanderen, durven wij het ook aan om letterlijk visueel te maken waar de winnaars zich bevinden. Daarnaast is het mooi meegenomen voor de deelnemers dat ze automatisch kans maken op nog een extra prijs, de JVC Pocket camera.”

Op de kaart? Wekelijks wordt een JVC Pocket Camera verloot!

De SuperKrassen Social Media Landkaart is vanaf vandaag beschikbaar. Elke week wordt bovendien een JVC Pocket Camera verloot tussen de mensen die op de kaart staan.

De SuperKrassen social media landkaart is ontwikkel door Yocter.
Het persbericht is te vinden bij LEWIS PR.

GD Star Rating
loading...
GD Star Rating
loading...
Super de Boer visualiseert winactie via social media landkaart, 7.0 out of 10 based on 1 rating
Be Sociable, Share!

Leave a Reply

UA-9036473-24